Dragnea critică fixarea alegerilor parlamentare pe 11 decembrie: Prezența la vot ar putea fi scăzută din cauza ninsorilor

• Nicoleta Ungureanu
  • 25 august 2016
  • Politică

Preşedintele PSD, Liviu Dragnea, critică decizia de organizare a alegerilor pe data de 11 decembrie, argumentând că în această perioadă, prezența la vot ar putea fi scăzută din cauza ninsorilor.

Dragnea menționează că în cazul în care acesta este motivul pentru care a fost aleasă această dată, Dacian Cioloș ”ar face jocul PNL-ului”.

“Interesul nostru este ca, la alegeri, să se prezinte cât mai mulţi români şi eu cred că, cu cât mai mult înaintăm cu data către sfârşitul anului, cu atât mai mult există şansa ca românii să vină mai puţini la vot. 11 decembrie e o dată în care vremea se poate schimba mult mai uşor, sunt şanse mai multe să ningă mai mult şi românii să nu poată veni la vot. Din punctul nostru de vedere, oricând hototărăsc să pună alegerile – 27 noiembrie, 4 decembrie, 11 decembrie – noi vom câştiga aceste alegeri. Am crezut şi încă mai cred că premierul Dacian Cioloş este interesat să existe condiţii bune pentru ca românii să se prezinte la vot. Nu cred în teoria cu minivacanţa, că le taie apetitul romanilor să vină la vot. Cei care vor să meargă la munte, în acea minivacanţă, pot merge la munte şi pe 9, 10 şi 11 decembrie”, a declarat Liviu Dragnea.

Dragnea precizează că jocul la care ar participa Dacian Cioloș este ”unul prost”.

“Eu i-am spus şi premierului, nu i-am spus cu supărare sau cu nervi, dar părerea mea este că, aici, face jocul PNL-ului, este un joc prost, după părerea mea, pentru că PNL nu aşa câştigă sau pierde alegerile, în funcţie de dată, dar este foarte greu să nu te gândeşti, în condiţiile în care am văzut declaraţii publice cu membrii guvernului tehnocrat care au început să facă politică şi să spună că vor să candideze sau că vor candida pe listele PNL. Ştiu că premierul Dacian Cioloş a schimbat câţiva secretari de stat, numai pentru faptul ca au aparut la televizor, în câteva emisiuni, şi i s-a părut că au făcut politică, iar eu am aprobat toate astea. Dar acum, când membri ai guvernului fac chestia asta, se pare că nu doreşte să-i schimbe”, a afirma Dragnea.

loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *